Powered By Blogger

Tuesday, September 27, 2011

අද සෑප්තෑම්බර් විසිහත්වෙනි අඟහරුවාදා

ඊයේ පාන්දර නුවර ගිහින් රෑවෙලා ආපුනිසා මොකුත් සටහනක් දාන්න බෑරිඋනානෙ.

අද උදේන්ම බොස් කතා කරලා අහුවා " වෑඩට එනවද?" කියලා. මම කිව්වා " හොඳටම හෙම්බ් රිස්සාව හෑදිලා ඉන්නෙ, ටිකක් අමාරුනිසා පරක්කුවෙලා එන්නම් " කියලා.

ට්‍රිලක්ෂිකා එකෙන් ඕකීඩ් ගේන්නත් කිව්වනිසා, මල් ටිකත් අරගෙන මම ටවුන් හෝල් ගිහින් දීලයි ඔෆිස් ගියේ. ඔෆිස් එකට යනකොට වෙලාව 11.00 ට වගේ ඈති.

මම යනකොට බොස් හිට්යා. මාව දෑකල අඬගහලා කිව්ව " මේ මේ වෑඩ ටික තියනව, මේ ටික ඉක්මනට කරලා දාන්න ඕන " කියලා. මම මුලින්ම ගත්තෙ හෑව්ලොක්සිටි දෙවන අදියරේ, ගෑස් සිස්ටම් එක. එකේ, BOQ එකක් බොස් හොයාගෙන තිබුණත්, මට ඒක ඈල්ලුවෙ නෑහෑ. ඒක නිසා මම අලුතින් BOQ එකක් හෑදුවා, ඪ්ESඓඥ් ඩ්‍රොවින් එක බලාගෙන.

කොහොමහරි, පයිප්ප වල අළුත් ගනන් දන්නේ නෑති නිසා, අපේ සින්ගප්පූරු සප්ලයර්ට මේල් එකක් දෑම්මා, අළුත් මිල ගනන් එවන්න කියලා. ඒ ටික ඈරුණම BOQ එක සේරම ඉවරකරා. ගනන් ලෑබෙනකන්, පුරුද්දෙන් ප්යිපවල ගනන් දාලා වෑඩේ ඉවරකරා. හෙට අළුත් ගනන් ලෑබුණම, කරණ වෙනසක් කරනවා කියලා හිතාගෙන.

ඒ ටික ඉවරවෙනකොට වෙලාව 5.00ත් පහුවෙලා. අසනීප නිසා ඈඟට මාර අමරුයි. ඒත් වෑන් එක ඩ්‍රයිවර් අරන් ගිහින් සයිට් එකකට. වෑන් එක එනකන් මේසෙ උඩ ඔලුව තියාගෙන හිටියා, අමරුව වෑඩි කමටම. වෑන් එක එනකොට වෙලාව 7.00 ට කිට්ටුයි. මොනවා කරන්නද? අමාරුවෙන්ම ඩ්‍රයිව් කරගෙන ආවා. ගෙදරට එනකොට 8.20 ට වගේ ඈති.

ඈවිත්, තේකක් බීලා හන්සිවෙලා හිටියා රෑට කනකන්. නෑගිටලා රෑ කෑම කනකොට 10.30 වගේ වෙලා. කන ගමන් TV බලලා, කාලා ඉවරවෙලා, Piriton, Panadol බීලා නිද ගත්ත.

No comments:

Post a Comment

මගේ බ්ලොගය කියවන්න ආවාට තුති . . . . ඔබේ අදහසුත් කියලම යන්නකො. . . .