Powered By Blogger

Saturday, November 5, 2011

අද නොවෑම්බර් පස්වෙනි සෙනසුරාදා

අද කාර්ඩ් ප්‍රින්ට් කරන්න පෲෆ් දෙන්න ඕන. මේ වෑඩේ කාලෙක ඉඳන් කරමු කියලා චමිලා කියන්නෙ. කාඩ්නුයි, කේක් පෙට්ටියි ඕඩර් කරලා දෑන් මාසයක් විතර වෙනව. මගෙන් මේ වෑඩේ වෙන්න පරක්කු නිසා, චමිලාම කාඩ් දෙකේම රයිටින්ග් එක මට ලියලා මේල් කරා මට හරිවෑරදි බලලා, අඩුපාඩු හදලා ප්‍රින්ට් අවුට් එකක් ගන්න කියලා.ඒක නිසා, මම මේ දෙකම හරිගස්සලා ඊයේ හවස එනකොට ප්‍රින්ට්ස් දෙකක් අරගෙන අවෙ.

මම චමිලට කිව්ව, උදේ 6.30 ට රත්තනපිටියෙ හන්දියෙ ඉන්න කියලා. මම එනගමන් එයාව අරගෙන යන්නම් කියලා. ඒත් සුපුරුදු විදිහට මම එතනට යනකොට 9.00 ට කිට්ටුයි.

අපි ඉතින් වෑල්ලවත්ත බීච් එක පෑත්තෙ පොඩි රවුමකුත් දාලා එහෙම ගියා කොටුවට, කාර්ඩ් වෑඩේ බලන්න. ඒක දීලා, පෲෆ් එකත් අරගෙනම, වෑඩේ කන්ෆර්ම් කරලා, මම චමිලාව ගෙනෑත් දෑම්මා 120 බස් එකකට. ඒකත් මහ කට්ටක්නෙ, මල්වත්ත පාරෙ ඉඳන් 120 බස් නවත්තන තෑනට මාර දුරයිනෙ. මම ඉතින් ආපහු වාහනේ ගන්න, විමලධර්ම වටරවුම ගාවට එන්න එපෑයි.

මම ඉතින් චමිලාව දාලා එනගමන් පාරේ අයිනෙ තියන ෆෝන් කඩවලට රින්ගලා බෑලුවා, වාහනේ සිගරට් ලයිටර් අවුට් එකෙන් USB අවුට් එකක් ගන්න පුළුවන් ගෑජට් එකක් තියනවද කියලා. මට මේකක් ඕන උනේ පහුගිය දවස් දෙක තුනේම මගේ ෆෝන් එකේ බෑටරිය බෑස්සා මඟදි. ඒක නිසා මට කෝල් එකක් ගන්නත් බෑහෑ, එන්නෙත් නෑහෑ. මේ වගේ අයිටම් එකක් තිබුණනම් වෑන් එකේදි චාර්ජ් කරගන්න පුළුවන්නෙ.

කඩ දෙක තුනකින් ඈහුවම නෑහෑ කිව්වා. ඒත් මම වෑඩේ අතාරින්නෙ නෑතුව තව තියන ඒවට ගියා. ගිහින් එතනිනුත් අහන ගමන් වටපිට බෑලුවා. මෙන්න බොලේ මම කියන ගෑජට් එකක්, මගේ අත ළඟම තියනවා එල්ලලා. මම ඒ ගමන් මෑන්ට කිව්ව, මම හොයන්නෙ මෙන්න මේකක් කියලා. ඒ ගමන මෑන් ඒක 1,250.00 ක් කිව්වා. ඒ මදිවට සුපර්සිම් හිටන් මෙතන එළිපිට විකුණනවා. දෑන් මේවා හොයාගන්නත් නෑති එකේ, සුපර්සිම් එකකුත් දෙන්න කිව්වා. මේක ගත්තෙ මොකටද කියල කියන්න වෙන්නෙ ජනවාරි මාසෙදි තමයි. කොහොමහරි කෑලි දෙකටම 1,500.00 ක් දීලා එන්න ආවා.

ඊට පස්සේ ආපහු මම ෆර්ස්ට් ක්‍රොස් ස්ට්‍රීට් එකට ආවා, අම්මගේ බ්ලෙන්ඩර් එකේ ජෝගුවට පියනක් බලන්න. මේකට කාලෙක ඉඳන් පියන් හොයන්නෙ. ඒත් මේවෙනකන් හරියන එකක් හොයගන්න බෑරිඋනා. ඒක නිසා අද මම කොටුවේ කාර්ඩ් වෑඩේට එන නිසා, ඒකත් අරගෙනයි ආවේ.

ෆර්ස්ට් ක්‍රොස් ස්ට්‍රීට් එකේ පාරේ අයිනෙ ඉන්න මෑන් කෙනෙක් විතරයි හිටියෙ. මිනිහාගාවට වෙලා හිටියත්, මෑන් උඩ නෑගලා මොනවද හොයනවා. මම ඒ පාර ඉස්සරහට ආවා. ඒත් තිබුනෙ නෑහෑ. ඒ ගමන තව අතුරු පාරක තිබුණ කඩ වගයක්, ඒවයේ තිබුණ හරියන පියන්. එකක් අරගෙන, අනික් කඩවලටත් ගිහින් බෑලුවා, ඔරිජිනල් ටයිප් එකේ එකක් ඈත්ද කියලා. ඒත් තිබුනෙ මම ගත්ත ජාතිය විතරයි, ඒවත් ඕන තරම් තියනව. එක නිසා මම වෑන් එක දාපු, ඉස්සර ටෙනගා පාර්ක් එකට යන්න ආවා. දවල්වෙලා තිබුණ නිසා කඩේකින් මයිලෝ එකක් අරගෙනයි ආවේ වෑන් එකට ගිහින් බොන්න.

වෑන් එකට ඈවිත්, මයිලො එකත් බීලා හෙට්ටියාවත්ත හරහා, සුමණතිස්ස පාරට ඈවිත්, බණ්ඩාරනායක මාවතේ වෑන් එක පාර්ක් කරා. ඕල්ඩ් මුවර් ස්ට්‍රීට් එකේ, කොලෝනියල් එකට ගිහින් ත්‍රෙඩ් බාර් 20 කුයි, කොපර් ටෙක් 15 කුයි ( 15 මයි එතන තිබුණෙ ) ගත්තා. කඩේ ගෝලයෙකුට කියලා ඒ ටික ගෙනෑත් වෑන් එකට දාගෙන ටිප් එකක් දීලා යෑව්වා. මේ ටික අරගෙන මම මාළඹේ සයිට් එකට පිටත් උනා.

මගේ කෑම එක තාම වෑන් එකේ. කන්න විදිහක් තිබුනෙ නෑහෑනෙ. මට බඩගින්නට වෑඩිය තිබුනෙ තිබහ. මොකද අද දවසෙම පාරේ ඈවිදින එකනෙ. ඒක නිසා එන ගමන් මම පාර්ලිමේන්තු ග්‍රවුන්ඩ් එක ගාව තියන ෆුඩ් අවුට්ලට් එකට දාලා, ස්ට්‍රොබෙරි මිල්ක් ෂේක් එකක් ගත්තා. ඒක තමයි මගේ දවල් කෑම. මම මාළඹේ සයිට් එකට යනකොට වෙලාව 3.00 ත් පහුවෙලා.

ගිහින් ජයසේනට කතාකරා. එයා වෑන් එක ලඟට ඈවිත් ත්‍රෙඩ්බාර් ටිකයි, කොපර් ටෙක් ටිකයි දුන්නා. ඊළඟට ගියා අපේ ගෑස් පයිප්ප දාන මෑන්ලගෙ වෑඩ බලන්න. ඒ ගොල්ලො මෙහේ වෑඩ පටන් ගත්තට පස්සේ මට එන්නම බෑරි උනානෙ. ගෑස් වෑඩේත් දෑන් යනවා. ඒක නිසා චින්තකලගෙනුත් ලොකු අවුලක් නෑහෑ. මම බෑලුවම මෑන්ලගෙ ෆිටින්ග්ස් වෙල්ඩ් කරපු තෑන්වල පොඩි ඈදයක් තිබුණ. මම මෑන්ව ගෙන්නලා ඒවා පෙන්නලා කිව්ව, ආයිත් කරනකොට ටෑග් කරාට පස්සෙ ඈතට ඈවිල්ලා කෙලින් තියනවද කියලා බලලා වෙල්ඩින් කරන්න පටන් ගන්න කියලා.

ඊට පස්සේ ජයසේනගෙ වෑකියුම් ලයින් එක කරන එකත් බලලා, ඒකේ තියන ප්‍රශ්ණත් කතාකරා. ජයසේන කිව්වා, බිලකුත් තියනවයි කියලා. මම ඒකත් ඉල්ලගෙන, සඳුදටවත් චින්තකට දෙන්න ඕන කියලා එන්න ඈවිත්, නිකමට වගේ සයිට් ඔෆිස් එකට ගියා. එතන ජීවන්ත හිටියා. ජීවන්ත කිව්වා, චින්තක මිටින් රූම් එකේ ඉන්නවා කියලා.

ඒ ගමන මම චින්තක එක්කත් කතා කරලා, ජය්සේනගේ බිලට සයින්ග් කරලා චින්තකට කිව්ව, පේමන්ට් එක ඈරේන්ජ් කරන්න කියලා. ඒ ගමන චින්තක කිව්ව, දෑන් වෑඩේ යන නිසා, නවත්තපු අපේ පේමන්ට් එකකුත් දෙන්නම් කියලා.

චිනතක කිව්වා, එයා දෑන් කුරුණෑගල යනවා, එයාවත් තලාහේන හන්දියෙන් දාගෙන යන්න කියලා. එහෙම කියලා අපි දෙන්නා එනකොට, ජයසේනයි, ගෝලයො ටිකයිත් යන්න එනවා. ඒ ගමන ඒ අයත් තලාහේන හන්දියට ගෙනෑත් දෑම්ම. එක ගෝලයෙක් පයාගල කිව්ව. ඒක නිසා මම මෑන්ව මොරටුව ස්ටේෂන් එක ගාවින් දාලා ගෙදර ආවා.

අහ් . . චමිලාගාවනේ කාර්ඩ් සාම්පල් මෙච්චර දවසක් තිබුනෙ. ඒයා ඒවා අද කඩේට රිටන් කරන්න ගෙනත් තිබුන. මම කිව්ව ඕවා එලියට ගන්න එපා, අපේ ගෙදර අය දෑක්කෙ නෑහෑනෙ. මම ගිහින් එයාලට පෙන්නන්නම් කියලා. ඔය ටික ගෙනත් අම්මට පෙන්නුවා. අම්මගෙන් නම් අවුලක් උනේ නෑහෑ. ඒ ගමන ටිකකින් මාධවී ( පොඩි අයියගෙ වයිෆ් ) ආවා. එයා මේවා බලලා කිව්ව, වෙඩින් කාර්ඩ් එකයි, දවස් දෙකේම කේක් පෙට්ටියි එක වගේ නිසා, HC කාර්ඩ් එකත් ඒ වගේම උනානම් තමයි ගෑලපෙන්නෙ කියලා.

මම ඉතින් රෑවෙලා, චමිලට ඔය කතාව කිව්ව. එයා කිව්ව කෑමති දෙයක් කරන්න කියලා, කඩේ නොම්මරෙයි, රිසිට් නොම්මරෙයි SMS කරා. මම කිව්ව පුළුවන් උනොත් මම සඳුඳා ගිහින් චේන්ජ් කරගන්න පුළුවන්ද බලන්නම් කියලා.

එනකොට ඔලුවත් රිදෙනවා. ඒක නිසා කාලා නිදා ගත්ත.

No comments:

Post a Comment

මගේ බ්ලොගය කියවන්න ආවාට තුති . . . . ඔබේ අදහසුත් කියලම යන්නකො. . . .